Rabu, 11 November 2009

Reunion MATM

Masa cuti di manfaat sepenuhnya, mengingatkan da lama tak jumpa ustaz n ustazah aku gagahkan kaki gak datang ke sekolah lama aku, yang byk menyimpan suka dan duka Maahad Ahmadi Tanah Merah atau MATM..


Yang Paling aku hormati Us. Abd Basit, masih ingat lagi aku..dengan sebutan arabnya..Insyah!!!!!!
enti da hafal arudh qafiyyah !!!!hahahah..aku paling tak suka subjek tu..poning ngan baris2


ha..Ni sorang lagi..Us. Anil (nama sebenar Zulainee..tp muka mcm anik kapoor) ermm..Us, Maaf ckp..sy sebenarnya suka tgk us. lagi dr subjek balaghah tuhh..hahahahha..sebab tu sy suka kelas Us.


Ni namanya cikgu ajid..huhuhuhu..ingat lagi sikgu penah kejar aku sebab aku ponteng solat asar..tapi aku lagi hebat time tuhh..

Jumpa ngan classmate lama2 dlu..Adnin..da dapat ank 3..tp aku?????? itu namanya rejeki mbakkk! huahuuahuah

Classmate otai masa from sekolah dlu..lompat pagar sama2, poteng sekolah gi mkn mee celup sama2..geng pau makcik kantin..seronoknya time tu..


ni lah semua ex- student MATM..thanks sekolah kesayangku..


Tiada ulasan: