Rabu, 27 Mei 2009

Bengkel PTD kampung Bukit Kuda Labuan, W.P(15-17 Mei 2009)

Bengkel Pelan Tindakan di Labuan W.P pada 15-17 Mei 2009, saya bersama sifu All Ashari ke sana,manakala terdapat dua team lain ke Sabah..tp Flight kami tak sama..jadi tak dapat la gi skali ngan diaorang..flight sy jam 7.50 pg, sampai di airport labuan jam 10.45 pagi..jom kita tgk ape yg terdai kat labuan...

pagi buta..ngan mata ngantuk..sempat la pose kat dalam kapal..
Tempat pertama aku lawati...
Posing jappp.....
Dah check in kat Homestay...sambil nk gi amik Azmi (dr INFRA Caw. Sabah) sempat lagi ke Bazaar Labuan..
Aishah siap sedia shopping..ingat nk tgk jer dlu..
tp...ishhh..murah wehh kain2 kat sni..utk ma, adik, kakak..semua beli sy amik la kak...
ishhh..datang plak kedai jual camni..aku pun jadi rabun mata..beli la ole2 utk family..
Akhirnya aku terbelanja hampir RM500.00...
Shopping2 jgk..keje perkara utama..melawat rumah Homestay..
Merasai keenakan satay Bukit Kuda..

Taklimat kepada peserta kursus...

update ape yang patut...

Penat2 keje..tok ketua belanja makan ketam..nyumm..nyum..
Azmi memang terror mkn ketam....ishhh..ishhh..ishh..semua kekenyangan.
Tima kasih orang Bukit Kuda, Labuan...nanti sy dtg lagi..bai..

1 ulasan:

maryam berkata...

slm..hai pe khabr?nor cakap mu p sabah...jgn lupe beli hadiah ko aku...huhu