Isnin, 3 November 2008

majlis bersama anak yatim






salam..
baru-baru ni dalam bulan puasa aku sempatlah join jadi fesi kursus kepimpinan remaja luar bandar, khas untuk anak yatim dari beberapa negeri di semenanjung..best gakkk..biasanya asyik duk ngajar org dewasa, tapi kursus ni semuanya remaja, jadi modul yg digunakan berbeza..
aku rasakan inilah kursus yang bagus untuk aku as a trainer...

syoknyer..aku dapat adik angkat yang mmg baik, firstly mmg diorg nampak cam takut2 gak sbb aku ni mmg kena jadik garang, terutamanya bila nak suruh diorang g solat jemaah..-
tapi bila dah diorang kenal-kenal ngan aku, baru diorang tau aku ni sebenarnyer baikk..he..he..he...(angkat bakul la beb!!!!)
ni nak share..walau diorang ni anak yatim, hidup serba kekurangan, tp aku solute la..semuanya ade cita-cita yang tinggi,mirul (yg buat peace tu) katanya nak jadi engineer, amal (pakai bj hitam) nak jadi tuan inspektor) zaini (baju biru) nak jadi ahli sains sekitar, dan macam2 lagilah..so akak harap korang dapat la jadi org baik2 erkk..kena banyak usaha dan bersabar hadapi dugan hidup..chayok..chayok..






gambar kenangan semasa kursus






















Tiada ulasan: